90 Days Till Summer – Výzva/ Challenge

Přiznejte se, kdo z vás se v tomhle pozná – venku se začíná oteplovat, vy si uvědomíte, že ty vrstvy bund a svetrů skutečně musíte postupně ubírat, pokud nechcete vypadat jako blázen anebo se zpotit dřív, než vyjdete z domu, všichni okolo začínají nosit stále kratší a průsvitnější oblečení a vy si říkáte, sakra, za chvíli bude léto a já jsem tlustá. Nasadíte tenisky a vyběhnete s vidinou 10 kiláčků jen tak na rozběhání, a když vás s velikým překvapením po 500 metrech začne píchat v boku, řeknete si, že dneska to asi nedáte a půjdete zítra. Začnete googlit diety typu „jak zhubnout 20 kilo za 3 dny,“ jako nejlepší vám bude připadat dieta low-carb, fat-free, no-food diet, u které vydržíte dva dny, pak se neskutečně přejíte, začnete si nadávat a nenávidět se a nakonec se smíříte s realitou, že budete na věky tlustá a ošklivá a že za rok teda začnete o dost dřív, abyste konečně do léta tu postavu bikiny fitnessek měly.

A víte v čem je problém? V těch nárazových záležitostech – po vánocích zhubnu, do léta si vypracuju postavu, od Nového roku začnu běhat. To je ta největší blbost. Umožní vám to možná dosáhnout krátkodobého cíle, ale ve většině případů vám to nedá nic, než rozházený metabolismus, návrat ke starým návykům a větší deprese.

Rozhodla jsem se uspořádat 90denní výzvu.

Tahle výzva je tak trošičku (úplně) spontánní nápad, tak že co se týče propagace, bohužel jsem opět selhala. To je tak když chcete dělat milion věcí najednou a ani jednu neděláte pořádně 😀 (výmluvy, výmluvy…)

VYZVAV čem tedy spočívá 90 dní výzva? Ne v krátkodobém cíli, ne v tom dosáhnout tzv. „bikiny body.“ Spočívá v tom naučit se milovat svoje tělo a přijmout samu sebe tak, že si osvojíte návyky, které jsou pro vaše tělo i mysl dobré a zdravé (nehladově, nepřejídat se, nezvracet, nehledat na sobě jen to špatné, být fyzicky aktivní, nemít na sebe nesplnitelné nároky (přehnaný perfekcionismus), ne-nenávidět se, netrestat se za to, když se něco nepovede, být sebevědomá a mít se ráda…). Důvodů proč se nemáte ráda je moc. Zkuste se zamyslet a říct si, co vás na sobě tolik štve, že když se podíváte ráno do zrcadla, místo toho, abyste byly šťastné, co tam vidíte, jste nešťastné a nenávidíte se.

Já se tak tři roky v kuse vždycky snažila dosáhnout nějakého “plavkového ideálu,” což pro mě byla směs andílků Victoria’s Secret a bikiny fitnessaček. Na začátku byla motivace v tom, že se to reálně stihnout dát, ale na druhou stranu ta vidina hromady času mě uklidňovla v tom, že mám ještě času dost, začnu přístí pondělí. No vždycky to dopadlo tak, že jsem na koupaliště nikdy nešla a když jo, tak s velkými depresemi a pozorovala jsem všechny holky okolo, jak mají lepší postavu než já anebo holky, co na tom byly zhruba stejně jako já, ale sebevědomím přímo sršily. Ono je to ale totiž celé jenom v hlavě. To, co si o sobě myslíte vy sama pak vyzařujete i ven.

Co je cílem 90 days till summer Challenge?

naučit se milovat svojet tělo, a to pomocí osvojení si návyků, které jsou pro naše tělo i mysl zdravé

90 days till summer je jiná v tom, že se nebudete snažit změnit to, jak vypadáte (i když i to se v konečném důsledku může stát), ale to, jak přistupuješ k sobě samé a ke svému tělu

→ a až přijde léto a plavková sezóna, vy dokážete sebevědomě jít před celé koupaliště bez ohledu na to, kolik ukazuje ručička na váze, protože si budete uvědomovat, to, že jste krásná a milujete svoje tělo

Jak to bude probíhat a jak se můžu zapojit? 

Každý z následujících 12 týdnů se ponese v určitém duchu, bude mít svůj smysl a cíl vás posunout poztivním směrem. Do výzvy se můžete zapojit naprosto kdykoli. Nejlepší by bylo samozřejmě teď (hned!!!), ale vzhledem k mému selhání v propagaci, se jí budu učástnit ze začátku nejspíš sama 😀

Pokud do toho chcete jít se mnou, napište mi dolů do komentáře, do zpráv na Facebooku, na mail (milujusvojetelo@gmail.com) nebo do directu na Instagramu vaše jméno, věk a e-mail a nezapomeňte pravidelně sledovat můj blog i facebook. Budu vám posílat výzvy každý týden na mail a přidávat různé články samozřejmě sem. Postněte fotku s hashtagem #milujusvojetelochallenge (superdlouhé a supernepraktické, jako já:D), ať vidím, kolik vás je! 🙂

1. týden Co na sobě nemáš ráda a proč?
Možná si teď klepete na čelo, proč se máte zabývat tím, co na sobě ráda nemáte, když cílem naopak je ráda se mít. Ale abyste se ráda začít mít mohla, musíte nejprve zjistit, co vás na sobě samé tolik štve, že to tak není už teď. Vadí vám vaše postava, to jak vypadáte, jak se chováte, jak přemýšlíte, že jste líná? Sepište všechny nejdůležitejší věci které na sobě nemáte ráda a chtěla byste je změnit a zkuste pár větami vysvětlit proč je tak nemáte ráda. Zbytek pak najdete do přístí středy na e-mali, blogu a facebooku.

Jelikož jak jsem říkala, je výzva dost spontánní a přicházím s ní dost pozdě (ale věřím, že myšlenka je to skvělá 😀), nezbývá nám zase tolik času. Výzvy vám budu posílat vždycky ve středu, jelikož naše konečné datum je středa 21. června 🙂

Další příspěvky

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *